Start je herfst superchill

Herfst vind ik altijd wel een leuk seizoen, de sfeer is zo knus en gezellig. Vandaag (en de komende week) word het nog niet echt herfstweer, stiekem ben ik daar nog wel blij om hoor. Maar dit is alvast om je erop voor te bereiden.. ;)
De kleuren, de geuren, de kou; Ik vind het allemaal wel wat hebben! Het leukste moment van de dag is dan ook om thuis te komen, voor de open haard te gaan zitten met een rustgevende cd op en iets warms te drinken. Voor diegenen die nou net geen open haard hebben, en eigenlijk gewoon liever gelijk achter de computer gaan heb ik ook wel wat leuks gevonden.

1) Pak wat warm drinken erbij, zet de verwarming aan en ga lekker zitten voor je computer
2) Open Rainymood.
3) Open dit liedje. (of een ander rustgevende lied)
5) En speel dit onderstaand filmpje tegelijkertijd af met alle bovenstaande filmpjes.


Het is echt zo ongelooflijk relaxed, heerlijk gewoon. Je kan eventueel bij de reacties kijken van het Rainymood of Fireplace on a rainy day voor andere mooie combinaties van liedjes. ;)

Wat doe jij om je even helemaal relaxed te voelen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.