Second Day Of School outfit and make-up


School is weer begonnen maar dat betekend niet dat je zomaar iets makkelijks uit de kast moet trekken vind ik. Zeker als je in een nieuwe klas (of klassen, zoals wij) zit is het fijn om er goed uit te zien en een goede eerste indruk te maken. Op de eerste schooldag besloot ik het heel casual te houden en droeg ik een jeansbroek en een simpel blauw shirt, opgeleukt met wat accessoires. Maar op de tweede schooldag besloot ik wat meer uit te pakken. En het was de perfecte dag om een rokje aan te doen vond ik! De make-up die in dit artikel staat is NIET de make-up die ik daadwerkelijk heb gedragen op de tweede schooldag, dat was me toch iets te heftig. Maar ik vind het wel een erg mooie look die ik graag met jullie wil delen.



Ik draag een rokje en topje van Forever 21, een vestje van American Eagle Outfitters en een panty van de Hema. De schoenen die ik bij deze outfit droeg waren mijn Minnetonka's (te zien op de eerste foto). Ik vind dat deze outfit door de top en de laarsjes een beetje een bohemian uitstraling krijgt, erg leuk!


Toen ik mijn sieraden uitzocht bleef ik een beetje in dat 'bohemian' hangen. Zeker de veren oorbellen vind ik er erg leuk bij staan! Deze kopen van Forever 21, net zoals de eagle ketting. De uilenring heb ik gekregen van Dajana, helaas was 'ie een beetje groot voor mijn ringvinger maar hij past perfect om mijn middelvinger!


Nagels wilde ik niet té doen en deze combinatie is ook iets donkerder uitgevallen dan dat ik van te voren had gedacht maar dat maakt 'm niet minder mooi. Ik draag het lakje Urban Night van China Glaze (een donkerpaarse kleur) en daarvoor Golden Rose flakies die zorgen voor een heel leuk effect. De kleur wisselt continue!



Ah, ik vind deze ooglook ook zó leuk! Natuurlijk wat te heftig voor school maar voor een avondje uit is dit wat ik zou dragen. Lekker veel shimmer en mooi verloop van de kleurtjes die ook erg glamoureus staan! Mijn gezicht heb ik simpel gehouden, mijn doel was egaal en dat ik prima gelukt vind ik. Op mijn lippen draag ik een lichte kleur die nog iets meer naar roze neigt dan echt naar nude. Wat ik wel wat leuker vind omdat het anders erg 'dood' kan ogen.

Zou jij deze outfit ook naar school dragen? En de ooglook?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.