One flowery top, five outfits. Which one do you like?


Net toen ik dacht dat de zomer ons in de steek had gelaten (letterlijk en figuurlijk) kwamen er afgelopen weekend toch nog wat zonnestraaltjes in ons leven, haha! Ik vond dus dat het tijd werd om weer wat zomers aan trekken. Helaas was het nou weer niet zo warm dat de korte shortjes weer uit de kast getrokken konden worden dus het bleef bij een luchtige top met korte mouwen. Maar wel een hele leuke top, al zeg ik het zelf!
Ik kocht deze luchtige top met allemaal kleine paarse, groene en blauwe bloemetjes afgelopen zomer in Amerika bij Forever 21. Normaal combineerde ik 'm alleen met een spijkerbroek maar ik bedacht me dat daar wel leukere outfits mee te maken zouden zijn...


Outfit 1. De outfit met 'gewoon' een spijkerbroek. Eigenlijk een altijd goed outfit! Ik vind dat zowel een lichte als donkere spijkerbroek erg leuk staan met deze top, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar licht.


Outfit 2. Rok en top, ook simpel maar een leuke combinatie! Dit vind ik een hele vrouwelijke outfit dit iedereen leuk zou staan.


Outfit 3. Dit was eigenlijk een beetje een experimentele outfit, ik wilde wel eens kijken hoe het zou staan met een jurkje eronder. Gecombineerd met het riempje vind ik het wel leuk, anders zit er zo weinig figuur in.


Outfit 4. Een kleine verandering dit keer, in plaats van een zwarte top onder de bloementop te dragen heb ik een lichtpaarse aan. Dit geeft al gelijk een veel lichter gevoel vind ik! En zeker niet minder leuk.


Outfit 5. Deze outfit is niet zo heel geslaagd vind ik, ook dit was echt een experiment. Het lieve van de top wilde ik een beetje wegwerken door dit giletje met studs eroverheen te dragen. Helaas, niet zo'n succes! Het is iets te druk geworden.

Welke outfit van deze vijf vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.