Mijn FML momenten van de week

Op een of andere manier komen de 'fuck my life' momenten gelijk tevoorschijn zodra school begint. Je zou bijna denken dat er een verband is.. Bíjna. School is nu heel irritant aan het doen met de extra lading huiswerk, toetsen en verslagen. Bovendien voelde ik me vorige week ook niet helemaal toppie, want ik had een ernstig ingegroeide teennagel en het moest 'geopereerd' worden. Nou, hier zijn dan mijn FML momenten van vorige en deze week:

  • Ik heb vorige week zo'n 15 miljoen keer me ontstoken teen gestoten, AUW!
  • Door die ontstoken teen kon ik alleen maar sandalen dragen, en vorige week was het nou niet bepaald warm
  • De dokter begon aan de operatie, terwijl de verdoving nog niet genoeg ingewerkt was. Ik voelde hem dus gewoon mijn nagel van mijn nagelbed trekken, ook auw!
  • Ik werd bijna aangereden (van twee kanten zelfs!) nadat ik een leuke jongen had gezien
  • Denk ik eindelijk eens van school af te zijn, heb ik het hele weekend aan huiswerk besteedt
  • Heb ik (na veel aandringen van anderen) eindelijk bij de Albert Heijn gesolliciteerd, krijg ik na twee weken een mail dat ik niet ben geselecteerd voor een sollicitatie
  • Bij het maken van de klassenfoto's heb ik op twee van de vier gemaakte foto's mijn ogen dicht en zit ik op de andere twee haast te huilen van het niet-knipperen
  • En dan komt de grootste cliché: Ik heb een proefwerk verpest. Mijn eerste proefwerk van dit jaar, huray for me!
Oké oké, ik zie er nu wel heel erg depressief uit haha! Dat ben ik dus niet, het was gewoon niet zo'n topweek.. Maar er zijn ook wat leuke dingen gebeurt, zoals een tien halen voor een so'tje van latijn en gebeld worden door een (andere) Albert Heijn dat ik donderdagavond op sollicitatie kan komen! :)

Ow en als je dit niet genoeg FML momenten vond, kan je altijd nog op deze geniale site kijken..

Heb jij ook echt een FML moment gehad? Zo ja, tell me!

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.