Me wants: Bags, bags and more bags!

Mijn laatste twee 'obsessies' zijn toch het kijken naar schoenen (hakken dan vooral) en tassen van meisjes op school. Ik vind het gewoon leuk om te kijken (en te beoordelen) welke er leuk uitzien, en om een beetje inspiratie op te doen. Maar misschien is het wel zo dat mijn ogen, als meisje-zijnde, gewoon een minimum aantal dosis aan eye-candy hakken en tassen nodig hebben. ;) Want zelf heb ik helaas weinig van beide!

Dit zijn de schoudertassen, of gewoon grotere tassen, die mij wel leuk lijken. Ze zijn ook allemaal betaalbaar, thank god! Vooral de twee in de eerste verticale lijn vind ik leuk. Oh de tas met de strik heb ik trouwens gezien bij Uniquestyle.
V.l.n.r.: Sacha €44,95 - Van Haren €24,90 - Friis & Company €59,95 - Van Haren €16,90

Dan de kleinere schoudertasjes! Ik heb er zelf één, en die gebruik ik eigenlijk non-stop. Dezen vind ik allemaal ook erg leuk! :)
V.l.n.r.: Sacha €17,95 - Sacha €17,95 - Friis & Company €44,95

En dan nog een paar prachtige plaatjes van Weheartit ♥




Ben jij ook zo dol op tassen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.