Leuke budget tip: BuyInCoins

Een paar weken terug kreeg ik op mijn artikel van eBay aanraders een leuke comment van lezeres Amy. Ze vertelde over de site BuyInCoins.com, een webshop met veel artikelen die ook op eBay te koop zijn. De prijzen zijn hier dus erg laag en je betaald ook nog eens geen verzendskosten! Het voordeel van deze site is ook dat je niet hoeft te bieden, als je een product koopt heb je het ook gelijk. De prijs van de producten kan nog aflopen als je er meer van koopt, maar dit scheelt vaak niet zoveel aangezien de producten per stuk al erg goedkoop zijn.


BuyInCoins verkoopt vooral spulletjes die met elektronica te maken hebben, niet echt iets wat mij interesseert. Al hoewel je er wel goed kan shoppen voor SD-kaartjes, voor een paar dollar krijg je redelijk wat GB!
Maar mijn favoriete categorie is natuurlijk Health & Beauty. Net zoals op eBay kan je hier veel goedkope nail-art spulletjes krijgen zoals steentjes en kwasten. Wat mij het meeste opviel wat de brushguard rol (plaatje onder). Voor maar $0,98 krijg je zo'n meter rolletje waar je zelf de brushguards van kan knippen.

In de categorie Fashion kan je zowel fashion accessoires als sieraden vinden. De riemen en sjaals vind ik allemaal maar zo zo maar er zijn een aantal sieraden waar ik wel erg blij van word! Bijvoorbeeld de brilketting die $1,08 kost of de kruisringen (zo eentje wil ik nog!) die $0,98 per stuk kosten.

Zoek je nog een goedkope pruik of goedkope extensions dan zit je hier ook aan het goede adres. Oké, wat de kwaliteit zou zijn weet ik, maar voor een feestje of zo is het vast prima te doen! Ik vind de haar strikjes erg leuk, ze kosten $1,27 per stuk.

Maar er staan ook dingen op de site die een tikkeltje vreemd zijn. Denk bijvoorbeeld aan een anti-wrinkel bril, een bril die er dus voor moet zorgen dat je rimpels verminderen. Een beetje raar idee en iets wat ook niet werkt volgens mij ;)
En het paraplu hoedje, nog zo iets! Ik moet hierbij denken aan de film Bruce Almighty, die vrijdag nog op tv was. Het ziet er nogal idioot uit.

Kende jij deze budget site al? En wat denk je van de artikelen die er worden verkocht?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.