I think this is called playing with make-up...


Soms heb je van die momentjes, waarop je eigenlijk alleen maar gek wil doen. En afgelopen dinsdag had ik zo'n mood. Zonder van te voren iets te bedenken begon ik mijn make-up te doen en dat pakte wat aparter uit dan dat ik had verwacht. Ik vond het bijna eng om in de spiegel te kijken, dat was ik helemaal niet! Nou ja, ik was het nog steeds maar met héél wat blauwe oogschaduw op mijn gezicht in de vorm van een masker. Een beetje avatar-achtig!




Het patroontje op mijn voorhoofd heb ik gemaakt met een papieren onderzettertje. Daarmee bedoel ik van die papiertjes die wel eens onder een taartje liggen en die zo'n nep kanten randje hebben. Deze heb ik tegen mijn voorhoofd gezet en ben er dan overheen gegaan met wat oogschaduw. Tada! Super makkelijk en geeft echt een leuk effect.
Voor de rest heb ik gewoon van boven naar beneden steeds wat blauwe kleuren genomen die 'afliepen' en ik sloot mijn gezicht af met een zilverwitte highlighter. Met donkerblauwe en met turquoise glitter eyeliner zette ik nog wat stipjes om het iets specialer te maken. De lippen hield ik rustig want het gezicht was al redelijk heavy ;-)



Maak jij wel eens een heel uitbundige/gekke/rare make-up look zoals deze?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.