How I 'live with lipstick'..

Nou, ik moet eerlijk toegeven. Ik ga nogal lipstick-loos door het leven. Lipsticks (ik vind het woord lippenstift zo ouderwets klinken) heb ik wel in mijn bezit hoor, maar ik heb meerdere redenen (uh, smoesjes) waarom ik ze nauwelijks draag:
  • Mijn lippen zijn van zichzelf al aardig rood. Kleuren dekken dus meestal slecht, (licht)roze en nude tinten zien er gewoon nĂ­et uit bij mij.
  • Mijn huidskleur, tsja, wat moet ik daar over zeggen. Het is apart. Ik heb een lichtgele huid, het is gewoon bleek. Nog nooit in me leven heb ik gebloosd of zijn mijn wangen van de kou/warmte rood geworden, en bij de mensen met rode wangen vind ik juist (rode) lippenstift leuk staan.
  • Verder heb ik bijna altijd wel velletjes op me lippen (ook al gebruik ik Carmex, Burt's Bees, Vaseline, etc..). En velletjes-lipstick-lippen zijn nou ook niet echt charming..
  • Ik vergeet het gewoon op te doen.
En als ik wel lipstick draag, zie je mij met een my lips but better-kleurtje. Dus een beetje zoals de lipstick op het eerste plaatje ;) Op dit moment is dat '090 indian brown' van de absolute moisture lijn van Catrice.

Eigenlijk vind ik het wel heel jammer, want toch zou 'live with lipstick' meer voor mij moeten betekenen. Maar ik moet toegeven, het klinkt gewoon lekker in de mond. ;) Misschien dat ik binnenkort maar weer begin met het dragen van lipstick, of dat we gewoon onze blognaam wijzigen (als we ooit naar een eigen domein gaan).

Draag jij vaak lippenstift? En wat voor kleuren het vaakst?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.