Hoe ik eruit zie met een bob, andere scheiding, pony..

Laatst trok ik heel onhandig een top aan, en toen ik daarna in de spiegel keek zat mijn haar in een soort van bob. Het zat namelijk nog in mijn top, behalve mij voorste twee plukken. Dus het leek net of ik een bob had, wat mij op een idee bracht. Het idee is natuurlijk dit artikel. ;) Ik heb eens geƫxperimenteerd met verschillende 'haarstijlen'.
Hierboven zien jullie trouwens mini-me, toen ik nog een pony had. Eigenlijk ben ik wel jaloers op mijn haar van toen, nu heb ik heel veel haar en valt het dus allemaal niet meer zo strak. Een pony zou mij nu dus echt niet meer staan, too bad.

Mijn kapsel nu:
Aardig simpel dus. Het is (half)lang met een pluk aan de voorkant, die pluk geeft eigenlijk de vorm aan het kapsel. De scheiding zit links.

Ik met een bob:
Sorry voor de wat wazige foto's, en mijn sad face. Ik had even gehuild, dus mijn make-up die uh zat ook niet meer. Of wel, maar dan onder mijn ogen.. En mijn haar is echt vet op deze (en de volgende) foto, je kan echt goed verschil zien zeg vergeleken met de vorige foto.
De bob vind ik nog wel wat hebben, eigenlijk vind ik het wel leuk! Maar ik heb zo veel haar 'verstopt', dus zo zou ik er niet Ć©cht uitzien met een bob.

Met een middenscheiding:
Hmm, nee dit vind ik niks. Mijn hoofd wordt er veel te langwerpig door vind ik. Bovendien zit er zo al helemaal geen vorm in!

Wat vind jij er het leukst uitzien? En wat heb jij zelf?

Liefs Dajana
dd

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.