Flashy, flashy make-up!


Lemme think..... OH MY GOD, NO!

In Amerika kocht ik een hele gave nagellak van Sinful Colors, namelijk een knal, nee fluor, roze! Op basis van deze nagellak zocht ik nog wat make-up producten uit mijn stash die net zo'n (of net iets minder) uitstraling hadden, gewoon heel fel dus. En met de producten die ik heb uitgekozen heb ik geprobeerd een look te maken. Die nogal, laat ik zeggen, raar, is uitgevallen. Het leek me wel bijpassend om daar wat gekke bekken bij te trekken dus vandaar de eerste en laatste foto!




Het lakje van Sinful Colors in Fusion Neon waar ik het al eerder over had is hierboven te zien. Helaas pikt de camera de kleur helemaal niet goed op, het is meer lichtroze dan echt fluor. Op de foto die ik op vakantie had gemaakt (met vitamin water) komt de kleur beter naar voren. De kleur is gewoon zo fel dat het voor afleiding zorgt, tenminste, dat overkwam Dajana gister, haha ;-)


Dit zijn de felle make-up producten die ik heb gebruikt om de complete look te maken. Net zoals de foto van mijn nagellakje zijn hier de felle aspecten gewoon weggevallen. Jammer, maar deze producten zien er in de look nog steeds erg heftig uit! Ik heb gebruikt: vier oogschaduws uit het Creative Me palette (de middelste rij) voor mijn ogen, eerst de Sleek Pout Polish in Cadillac Pink met daar overheen NYX Round gloss in Pink. Op mijn nagels heb ik natuurlijk Sinful Colors, Fusion Neon.


Bye, bye sweethearts... peace out!

Draag jij wel eens hele felle of opvallende make-up?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.