Five kinds of Minted nails


Afgelopen week krijg ik nog eens zin om met m'n nagels aan de slag te gaan. Dus ik besloot mijn nieuwe lakje van Revlon in de kleur Minted wat op te leuke. Met dit artikel in mijn achterhoofd begon ik aan mijn nagels. Als basis draag ik dus twee laagjes Minted van Revlon, een heel mooie (de naam zegt het al) mint kleur.





Op mijn pink heb ik alleen een laagje zilveren/holografische glitters over Minted gedaan. Mijn ringvinger kreeg drie streepjes wit met wat glittertjes. De middelvinger was wat lastiger, ik koos vier kleuren diamantjes uit en heb geprobeerd die in een rechte lijn op mijn nagel te zetten. Helaas was ik na 24 uur al drie van acht diamantjes verloren en na 48 uur zaten er nog maar twee op.


Mijn wijsvinger dekte ik half af met plakband zodat ik met een blauwe kleur een strakke lijn kon zetten. Mijn duim was volgens mij het allersimpelst om te doen, ik heb deze nagel gewoon gedaan met een zilveren crackle nagellak.
Ik vind het er echt leuk uitzien, zo vijf verschillende nagels. Mijn moeder vond het dan weer iets too much, iets te chaotisch en dat begrijp ik wel. Ach, voor een keertje kan dit zeker!

Welke nagel vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.