Feathers, owls, leopards and love jewelry


Dat sieraden je outfit kunnen maken of breken weten we nu denk ik wel. En deze sieraden heb je in alle soorten en maten en iedereen heeft z'n eigen favoriete sieraden. Die van mij wil ik graag met jullie delen en misschien is het ook wel jullie smaak. Ik heb het onderverdeeld in drie categorie├źn: oorbellen, ringen en kettingen. Geen armbanden dus want die draag ik nauwelijks ;-)


Oorbellen
Sinds ik mijn verenoorbellen heb draag ik ze vaak! Ik vind ze nog steeds geweldig, zeker omdat ze zo lang zijn maar niet mijn oren tot last zijn. De gouden oorbellen staat leuk bij (bijna) elke outfit maar geven en toch meer een 'statement' aan. De pareltjes zijn altijd goed!


Ringen
Ringen draag ik eigenlijk nog maar sindskort. Nog steeds moet ik er een beetje aan wennen want ik ga altijd spelen met ringen, ze aan en af doen. Sinds ik deze double fingerring heb begin ik wel te wennen aan ringen. Hij is gewoon z├│ leuk dat ik wel moet dragen. Hetzelfde geldt voor de uilring, it's just too cute!


Kettingen
Ik vind mijn luipaardketting zo gaaf, hij springt gelijk in het oog! De zwarte verf begint helaas af te bladderen maar dat weerhoudt me er niet van om 'm niet te dragen. De sleutelketting vind ik juist leuk omdat 'ie subtiel is. Mensen maken er wel vaak grapjes over, of het 'the key to my heart' is. Haha, nee!

Wat is jouw favoriete sieraad?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.