E.L.F. Beauty School 32 neutral palette


Eyes Lips Face (E.L.F.) te koop in de winkel? Nee toch? Tenminste dat is wat ik altijd dacht. Maar niets bleek minder waar toen ik in Amerika de Urban Outfitters (kleding, accessoires, make-up en gadgets) binnenstapte. Behalve E.L.F. verkochtte ze daar ook wat make-up producten van NYX, oh wat gaaf! Vooral toen ik zag dat het E.L.F. Beauty School palette maar $5,- kostte was ik om, deze moest ik gewoon meenemen. Zo gezegd zo gedaan en daarom staat er vandaag voor jullie weer een verse review klaar van dit mooie neutrale palette!


De verpakking van dit product is zoals de meeste producten van E.L.F.: simpel maar strak. Hij klikt helaas niet zo soepel open en dicht (er zijn al wat nageltjes gesneuveld helaas) maar het is te doen. Op de voorkant staat in glazende zwarte letters Eyes Lips Face en op de de achterkant staat niks. Alle informatie die bij het product zat stond op het kartonnen hoesje.


En dan de kleurtjes: de meeste ervan vind ik echt wauw! Het zijn allemaal neutrale kleurtjes maar zijn toch anders. Zo heb je veel grijs- en bruintinten maar zitten er ook wat paarse oogschaduws in. Leuk om per kleursoort te gebruiken maar ook leuk om te combineren! Gelukkig zitten er ook een paar lichte highlighters bij die zo'n look helemaal af kunnen maken.


Rij 1 is de rij met de meeste lichte kleurtjes. De meeste zijn ideaal om aan te brengen in je binneste ooghoek of onder je wenkbrauw. Uit deze rij gebruik ik vooral nr 3, 6 en 7. Nr 8 is een heel moeilijke kleur om mee te werken. Op de swatch lijkt 'ie nog redelijk egaal maar er zitten echt chunky glitters in. Niet zo makkelijk in gebruik dus.


Rij 2 is de rij met vooral bruintinten. Dit is niet mijn favoriete rij want sommige kleurtjes hieruit, vooral de matte, zijn niet zo goed gepigmenteerd. Om de kleuren toch aan jullie te kunnen laten zien heb ik redelijk wat vegen over elkaar heen moeten aanbrengen. Nr 3, 4 en 8 zijn wel mooie kleurtjes die fijn in gebruik zijn.


Rij 3 is de rij met de roze en paarse kleurtjes, iets wat ik normaal gezien niet zo snel zou pakken. Maar wat me wel opviel was deze alle kleurtjes uit deze rij goed gepigmenteerd zijn. Vooral met nr 4 en 5 zijn mooie looks te maken.


Rij 4, ah we zijn aangekomen bij mijn favoriete rij! Ik zal niet zeggen dat deze kleurtjes allemaal zo goed zijn gepigmenteerd maar het zijn naar mijn mening wel de mooiste kleuren. Nr 1 is erg mooi om mee in de crease te werken en nr 4 is prachtig voor in de buitenste ooghoek. Nr 6 en 7 zijn ook heel geschikt om een lijntje mee te trekken. Alleen nr 8 viel tegen, het is gewoon een ongepigmenteerde zwart :-(

Al met al met ik heel tevreden over dit palette, zeker voor die prijs! Met dit palette kan ik vooral een mooie simpele look maken voor naar school maar door de donkere kleuren is dit palette ook geschikt voor een wat heftigere look.

Wat is jouw favoriete oogschaduwpalette?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.