Een mooie vraag om eens aan jezelf te stellen..

Dit plaatje kwam ik laatst toevallig tegen. Het zette me gelijk aan het denken, er zijn namelijk zo veel dingen waarvan ik zeg: Dat zou ik nooit durven! En dan niet zoiets als optreden voor een publiek, maar meer van op iemand afstappen of zoiets. Ik kan me voorstellen dat je nu al een lijst van een miljoen dingen in je hoofd hebt kunnen maken, maar ik kan het gewoon niet. Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag moet beantwoorden.. Ik denk dat er zich gewoon te weinig afspeelt in mijn leven, haha! Wat ik wel heb kunnen bedenken is dat ik heel graag eens...
  • .. aan iedereen zou willen vertellen wat ik van hem/haar vind
  • .. aan een vreemde zou willen vragen wat voor eerste indruk ik achterlaat (kom op, iedereen is hier toch benieuwd naar? ;)
  • .. op een leuke jongen af zou willen stappen om zijn nummer te vragen
  • .. alles zou willen doen wat in dit artikel stond (mijn pure-fun bucketlist)
Nu ben ik heel benieuwd naar jouw antwoord, want mijne is zoals je ziet niet zo heel interessant.. ;)

Dus, wat zou jij doen als je geen angst kende?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.