Waar ik nu mee bezig ben...


Gelukkig ben ik nu nog niet met school 'bezig', nouja dat wil zeggen, in mijn hoofd ben ik er wel mee bezig (aan het denken wat ik nog moet kopen...) maar we moeten volgende week pas echt naar school. En zoals ik van plan was in de laatste week van de vakantie ben ik bezig met mijn kamer. Ik vroeg jullie al eerder welk behang ik zou kiezen en uiteindelijk is het toch nummertje 4 geworden, hij was niet te wit en het printje (ook al kan het erg druk worden) vond ik gewoon erg leuk. Dus sinds gisteren ben ik bezig met het 'vernieuwen' en het is een veel grotere klus dan dat ik dacht eigenlijk *feel me cheer, haha*

Het behang, gekocht bij de Gamma, is van de designer LLB voor het merk Graham & Brown. Dit merk verkoopt meer leuk behang met vooral baroque printjes!

Tear it off baby!







Al het gele behangpapier gaat eraf, en dat is nogal een karwei want dat is 3/4 van mijn kamer. We zijn na één dag bijna op de helft met eraf halen, dat kan sneller! Als alles klaar is (dat kan nog wel even duren ;) dan toon ik zeker het eindresultaat!
De komende paar dagen word het wat moeilijker om voor Live With Lipstick te werken want de meeste van m'n spullen zijn opgeborgen in dozen. Dus ook op de vakantie shoplog zullen jullie nog even moeten wachten (verwacht alvast veel Forever 21, haha!)

Heb jij misschien nog een gouden tip omtrent behangen (of behang eraf halen!)?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.