Skin79 VIP Gold BB cream

Toen ik Fleur de hele tijd hoorde praten over hoe graag ze een BB cream wilde, ging ik toch maar eens uitzoeken wat er zo geweldig is aan dit product. Natuurlijk was ik snel overtuigd, het klonk gewoon super! Het verschil met de Hot Pink BB cream van Fleur is dat deze meer geschikt is voor de droge huid. Volgens wat reviews dekt deze ook beter dan de Hot Pink BB cream.

Deze BBcream kreeg ik van Fleur voor mijn verjaardag, ze kocht het op Ebay bij de verkoper AccessoiresWhole. Deze kostte ongeveer €7, net zo duur als die van Fleur dus.

Dit is de kleinere versie van de BB cream, er zit namelijk 25 ml in. De grote versie zit in een soort van pompje, waarin 50 ml zit. De verpakking vind ik er erg leuk uitzien, heel chique. Die gouden stippen maken het allemaal nog meer speciaal.
Wat ik het fijnste vind aan de BB cream is dat er SPF25 in zit, oftewel bescherming tegen de uv (a+b) stralen. Ook zit er whitening in en zorgt de 'winkle improvement' ervoor dat je rimpels minder zichtbaar worden (altijd handig op je 15e ;). In deze BB cream zitten ook goud en kaviaar extracten die ervoor zorgen dat je huid er glad en verzorgd uit ziet.

De verpakking vind ik wel fijn, erg hygiënisch en makkelijk. Je knijpt er gewoon uit hoeveel je zelf wilt en nodig hebt. In mijn geval is dit meestal drie/vier kleine bolletjes, niet zo heel veel dus. De geur is wel oké, het stinkt in ieder geval niet.

Toen ik de kleur zag schrok ik even, het leek totaal niet op mijn kleur (op m'n hand). Het is een beige kleur met een grijzige tint. Wel is het zo dat als je het eenmaal uitsmeert, de kleur zich aanpast aan je huidskleur. Maar dit maakt voor mij verder niet zo veel uit, want mijn gezichtskleur is wel gelijk aan de kleur van de BB cream.

Hier nog wat voor en na foto's. Mijn huid was op die dag echt verschrikkelijk, dus dit was wel een goed moment om foto's te maken.

Je ziet wel wat verschil toch? De rode plekjes en poriën zijn minder zichtbaar en ik heb een gezondere glans gekregen. Het geeft geen volledige dekking, maar wel goed genoeg om rode vlekken en kleine onzuiverheden te camoufleren.

Eigenlijk heb ik niet echt minpuntjes ondekt van deze BB cream. Ik ben dus erg tevreden! Ik gebruik het ook echt elke dag, je brengt het gewoon zo snel en makkelijk aan. En het doet mijn overgevoelige huid niks, in de positieve zin! ;)

Zou jij ook een BB cream willen, of heb je er al één?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.