Simple DIY Bag



Do it yourself-en vind ik echt super leuk, maar helaas krijg ik daarna vaak spijt als ik dingen heb verknipt. Een paar dagen geleden vond ik onderstaande DIY va AndreasChoice, een youtuber die ik sinds kort volg. En van deze DIY weet ik zeker dat je een spijt kan krijgen! Ik heb 'm zelf ook al eens geprobeerd (zie bovenstaande foto's) en vind 'm eigenlijk best leuk (maar vooral makkelijk ;)



Buiten deze DIY heeft Andrea nog veel meer leuke en handige DIY's die ik graag eens wil proberen. Als volgende is de zeezout behandeling tegen puistjes aan de beurt!



Wat is de handigste DIY die jij eens hebt geprobeerd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.