Shopped some stuff this summer

Deze zomer stond niet in de teken van shoppen, ik mocht van mezelf geen simpele dingen kopen op vakantie. Alles was in Bosnië gewoon zo goedkoop dat ik regels moest opstellen voor mezelf. ;) Ik heb me daarom behoorlijk ingehouden, achteraf had ik daar eigenlijk wel een beetje spijt van (ik had zelfs geld over). Toch heb ik niks te zeuren, want ik ben nog nooit zo tevreden geweest over mijn aankoopjes.

Gekocht in Bosnië

Een little black dress, één van mijn leukste aankopen vind ik zelf. De jurk is in het echt zo veel leuker dan op de foto, het zit superstrak (elastiek) en bestaat uit allemaal stroken. Wat je ook niet zo goed ziet op de foto is dat de jurk strapless is, en gelukkig ziet 'ie zo strak dat het onmogelijk is om af te zakken. ;) Ik heb er maar zo'n €7,50 voor betaald bij de Zara.

Eindelijk heb ik een gilet gevonden, ik wilde er al zó lang een! Helaas hing mijn maat er niet bij (xs/s), maar ik vond de gilet zo leuk dat ik maar een emmetje nam. De prijs hield me ook niet tegen, hij kostte namelijk maar €4,50 en is van de Bershka.

Dan mijn enkelhakken, waarover je in dit artikel alles kon lezen. Hier heb ik zo'n €12,50 voor weggelegd op de markt.

Dan kocht ik nog een schattige sleutelhanger bij de Accessorize, de originele prijs was €12. Er zat wel heel wat korting op, alleen weet ik niet meer hoeveel ik er uiteindelijk voor heb betaald. Ik kocht ook een mooie nagellak bij de DM, deze is van het merk Deborah en kostte zo'n €3,50. Deze kleur komt uit een LE en heet 'Stardust' (nummer 26).

Dit is hetgene wat me het meest dierbaar is, een echte Swarovski kristal die mijn moeder spontaan voor me heeft gekocht. Ze had er zelf een gekocht voor haar verjaardag (ze mocht zelf wat uitkiezen ;) en vond ze zo mooi dat ze er ook een voor mij kocht. De prijs weet ik dus niet, maar ziet het er niet magisch uit?

Ik zocht al een tijdje een portemonnee voor school, gewoon een simpele kleine. Hier in Nederland zijn ze best duur, dus ging ik in Bosnië maar op de markt kijken. Daar vond ik deze lookalike Louis Vuitton portemonnee voor €5.

Gekocht in Nederland (alles bij de H&M)

Deze vlindertop vond ik wel leuk, omdat het toch een beetje anders is. Zowel de kleur als het model. En nog best goedkoop, maar €10.

Ik ben echt gestopt met zomerkleren kopen, ik heb meer herfstkleren nodig. Deze jurk vond ik wel leuk om te dragen als het wat kouder wordt, en dat voor €13.

Deze blouse zag je al eens verschijnen, het matchte zo goed bij mijn enkelhakken. Het is echt zo'n safari-achtig iets, I love it! Hij kostte €20, dat is wel het maximale wat ik weg zou leggen voor een blouse.

Heb jij nog lekker geshopt in de vakanatie?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.