Schoolstuff '11-'12

Een groot deel van Nederland moet deze week al beginnen met school, gelukkig heb ik nog een weekje vakantie. Moet er echt niet aan denken om nu al naar school te gaan.. Ik wil nog zo veel doen, het lijkt wel gisteren dat de vakantie begon. Toch is er wel een klein lichtpuntje, namelijk nieuwe spullen inkopen! Dit jaar ben ik eens zelf de stad ingedoken en heb ik alles zelf uitgezocht, normaal doe ik schoolinkopen met mijn ouders. Ik heb eigenlijk de meest simpele dingen gekocht, in tegenstelling tot vorig jaar.

Mijn twee grote wiskunde schriften (roze en paars), een groot schrijfblok en een vouwbare geodriehoek.

Ik heb twee keer een 10-pack schriften gekocht met deze vier kleuren erin. Erg simpel, maar ik vind de kleuren erg leuk!

Dan mijn kaftpapier, die ik helemaal geweldig vind! Dit keer geen printje, maar een felroze rol en een zacht lila gekleurde rol. Ik ben net als een echt meisje-meisje dol op deze twee kleuren. :)

Dan mijn agenda, my biggest proud! Het is een simpele agenda van de Hema, voor maar €7. Binnenin de agenda zitten veel insteekhoezen, erg fijn voor foto's en andere papiertjes.

Dit is niet echt iets voor school, maar ik vond het wel leuk om te laten zien. Ik heb via de Kruidvat online fotoservice een blad stickers laten maken van mijn eigen foto's. Echt een super origineel idee, vond ik zelf! Deze ga ik waarschijnlijk in mijn agenda, op mijn boeken en in mijn schriften plakken. Een blad met vier, acht of zestien stickers kost €1,50, maar ik weet niet of ze nog steeds te bestellen zijn..

Is jouw vakantie al over?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.