Say cheese, my new heels!

Toen Fleur een tijdje geleden een artikel schreef over haar liefde voor zwarte enkellaarzen (of eerder enkelhakken) was ik nog niet helemaal overtuigd, ik had verwacht dat ze simpelweg niet leuk staan. Dit dácht ik, totdat Fleur een paar (die uit de Van Haren) aandeed om ze te passen. Toch waagde ik me er niet aan, Fleur en ik hebben al zo veel dezelfde dingen. Maar toen ik in Bosnië op de markt liep viel mijn oog op een ander paar enkelhakken...

Dit zijn ze dan! Het zijn veterpumps, met een hak van 9 cm. Vooral deze kleur trok me aan (ze hadden ook zwarte), lekker opvallend en anders. De stof is erg apart, het ziet er een beetje uit als suède maar het voelt aan als leer. Alles aan deze enkelhakken schreeuwt uit girlish, al mag ik dat wel hopen bij hakken haha!

Hierboven nog een full-body (bestaat dat?) foto met een outfit die behoorlijk casual is. Dat vind ik het leuke van deze enkelhakken, ze zijn zowel casual als feestelijk te combineren. Ik moet nog eventjes oefenen om op ze te lopen, want hier en daar begin ik wel even te wankelen. Maar het loopt toch een stuk fijner dan ik had verwacht.

En ben je al benieuwd naar de prijs? Hou je vast hoor... ik heb namelijk voor deze pareltjes maar €12,50 weg moeten leggen! :)

Draag jij enkelhakken?

Liefs Dajana

PS: Onze rechter sidebar is ineens verplaats naar onderaan de pagina, we hebben geen idee hoe dit komt. We zullen het proberen te fixen, maar tot dan: Sorry voor de rommel. ;)

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.