Put a hat on it!

If you liked it then you shoulda put a hat, uhu ring, on it! Ik heb, nee had, niks met hoedjes of petjes. Maar toen ik dit hoedje zag liggen bij de Tiger (goedkope maar leuke vanalles winkel) voor maar €4,- moest ik 'm meenemen. Toen ik thuis kwam heb ik wat foto's gemaakt met het hoedje omdat ik 'm zo leuk vind! Zie je trouwens op bovenstaande foto dat ik bezig ben geweest met zelfbruiner? Ook al hebben we hier in Nederland niet veel zon, zo heb ik toch nog een zomers tintje ^.^





Toen ik op het bonnetje keek thuis viel me alleen één ding op, op het bonnetje stond Hoed Heren. Haha, zonder dat ik het wist had ik eigenlijk een heren hoed gekocht! Ach, het maakt niet uit, ik blijf het hoedje erg leuk vinden.

Draag jij wel eens een hoedje of petje?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.