Pretty selfmade pictures

De laatste tijd heb ik nog veel foto's zitten maken, ik heb nou eenmaal te veel vrije tijd. Helaas is mijn liefste camera 13 juli kapot gegaan, de lens is blijven steken. De camera is inmiddels bij de fabrikant en ik kan hem over een weekje ophalen, met de hoop dat er iets is gerepareerd (ze konden niks garanderen). Ik heb nog wel een paar foto's van nog voor die datum eruit kunnen pikken, en ik heb een paar foto's gemaakt met de camera van mijn vader. Die camera heeft 8 megapixel, maar hij stelt heel fijn scherp.

De meeste foto's zijn wel bewerkt. Ik vind het gewoon erg leuk om foto's te bewerken.


Ik heb echt geen fotograaf skills, maar ik vind het gewoon leuk om foto's te maken en te bewerken. Ik ken helaas geen leuke plaatsen om foto's te maken, maar in Bosniƫ is dit wel anders. ;) Dus daar ga ik eens veel foto's maken met de camera van mijn vader, erg jammer dat ik mijn eigen camera niet heb..

Wat vinden jullie van mijn foto's?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.