My vacation in pictures

Morgen begint school weer voor mij en Dajana, helaas! Gelukkig heb ik geweldige vakantie gehad (zowel thuis als in Amerika) en die paar weken vrij had ik echt nodig. Op vakantie in Amerika heb ik veel mooie foto's kunnen maken door de omgeving die gewoon ontzettend fotogeniek is. En een paar van die foto's wil ik graag met jullie delen! Ik heb echt een selectie gemaakt zodat jullie niet alleen maar landschappen zien, alhoewel die daar echt heel mooi zijn ;)


Grand Canyon


Boven op een berg in een National Park


Streets of San Francisco


In the middle of nowhere, op weg naar Las Vegas


In het hotel, het Luxor hotel, waar we verbleven in Las Vegas


New York, New York in Las Vegas


Het Luxor hotel in Las Vegas


Vitamin water en neon roze nagels


Wandelen in Bryce National Park


Grand Canyon vanuit de helikopter


Op de pier van Los Angeles

Neem jij ook altijd veel foto's op vakantie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.