My summer playlist

Iets wat ik graag doe in de vakantie, waar en wanneer ik ook ben, is muziek luisteren. Ik heb dan ook meestal of de radio aanstaan of youtube openstaan. Stilte kan fijn zijn, maar ik heb liever een muziekje op de achtergrond. Voor deze vakantie ben ik ook weer druk bezig geweest met muziek downloaden, ik was vooral op zoek naar vrolijke zomernummers maar ik luister de laatste tijd ook meer rustigere liedjes. Dat laatste komt doordat ik de laatste tijd echt verslaafd ben aan Grey's Anatomy. In ongeveer drie weken heb ik ruim vier seizoenen gekeken, haha :-)


Oh this has gotta be the good life. This has gotta be the good life. This could really be a good life, good life ♫
Laten we beginnen met het liedje waar ik echt een ultimate summer feeling van krijg: Good Life van OneRepublic. Hier word je toch vrolijk van?!


Boy you got my heartbeat runnin' away. Beating like a drum and it's coming your way. Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass ♫
Ik heb eigenlijk helemaal niks met Nicki Minaj maar Super Bass is nog zo'n liedje waar ik gewoon erg vrolijk van word!



I'm running, I'm hiding, I'm afraid you'll never find me; Because I've always felt lost in a crowd ♫
Sice You've Been Around van Rosie Thomas is zo'n liedje die ik voor het eerst hoorde bij Grey's Anatomy en sindsdien kan ik niet stoppen met 'm te luisteren. Wauw, vooral de tekst vind ik geweldig en soms ook wel herkenbaar!


Heal the scars from off my back, I don't need them anymore. You can throw them out or keep them in your mason jars, I've come home ♫
Dit liedje kennen jullie vast nog allemaal van de Nikon reclames? Welcome Home van Radical Face vind ik een liedje dat gewoon een geweldige feeling heeft.


I guess karma comes back around, cause now I'm the one that's hurting. And I hate that I made you think, that the trust we had is broken ♫
Van Jessie J ben ik al langer fan en Nobody's Perfect is één van mijn favoriete liedjes van haar. Ik had 'm alleen een tijdje niet meer geluisterd omdat Nobody's Perfect echt dood gedraaid wordt door de radio (waardoor ik 'm minder leuk vind, snap je? ;) Maar toen ik deze acoustic versie tegenkwam was ik weer om, wat een geweldig nummer!


You can take everything I have, You can break everything I am, Like I'm made of glass, Like I'm made of paper. Go on and try to tear me down. I will be rising from the ground, Like a skyscraper ♫
Ik was nooit fan van Demi Lovato en ik vond haar muziek helemaal niks. Vond ja, want Skyscraper staat op dit moment de hele tijd op repeat! Ik vind dat er zoveel power in dit liedje zit waardoor het gewoon een super mooi nummer is.

Welk nummer staat bij jou deze zomer op repeat?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.