My summer of 2011 ♥

Dit is mijn eerste artikel wat ik schrijf in één maand, en het voelt echt raar. Deze blog voelt gewoon niet meer aan als de mijne. Hopelijk is het maar een kwestie van wennen. Dit wordt een artikel met weinig foto's en wat meer tekst, hopelijk haken jullie niet af.


Dit jaar ging ik weer naar Bosnië. Ik had er niet echt zin in, in Nederland was toen (rond 20 juli) nog veel te veel te beleven. Maar wat zeurde ik nou, ik ging tenminste op vakantie. ;) Het weer was daar de eerste twee weken een beetje teleurstellend, bewolking en veel kort durende regenbuien. Hierdoor heb ik de eerste twee weken niet veel gedaan, gelukkig had ik de 23ste wel een bruiloft (zoals jullie weten). Zijn jullie benieuwd welke jurk ik aan heb getrokken?

De zwarte dus... De jurk met de meeste stemmen van jullie. :) De bruiloft zelf was super, heb de hele avond gedanst. En ik heb er zelfs een vriendin ontmoet.

Na twee weken van slecht weer kwam het zonnetje tevoorschijn. De felle, brandende zon. Het was een paar dagen rond de 35 graden, met zonkracht 8 en geen wind. Die dagen waren eigenlijk iets té, het was óf binnenblijven óf gaan zwemmen. In totaal ben ik -helaas- maar twee keer wezen zwemmen. De andere dagen was het gelukkig niet zo heel erg heet, maar gewoon perfect (rond de 25 graden). Die dagen ben ik vooral buiten geweest met mijn nichtje (zie foto hieronder), en heb ik rond de 20 mensen van mijn leeftijd ontmoet. Ik heb zelfs beste vrienden gemaakt. Eigenlijk waren deze vrienden hetgene wat deze zomervakantie de leukste vakantie tot nu toe heeft gemaakt. Sjee, ik mis ze nu al.

We zijn ook één dagje naar Belgrado (hoofdstad van Servië) geweest, maar dat was een grote teleurstelling. We zijn na drie uur weer vertrokken naar onze eigen stad Tuzla. In Tuzla kan je goed shoppen. Er is een winkel die Zara en Bershka kleding verkoopt voor een onwijs lage prijs, en op de markt vind je veel goedkope en leuke dingen. Binnenkort komt er dus een shoplog aan!

Nou, dat was zo ongeveer mijn vakantie. Shoppen, genieten (x3!), met vrienden omgaan. Vertel me, hoe zag jouw vakantie eruit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.