I need your help... again!

Mijn kamer veranderen is moeilijker dan dat ik had gedacht want behalve ander behang wil ik nu ook graag een andere kast, een andere lamp en nieuwe gordijnen. Qua lamp en gordijn kom ik er wel uit, maar die nieuwe kast schiet niet zo op. Ik heb wel een idee wat voor een soort kast ik wil maar ik kan gewoon niet kiezen! Er zijn tegenwoordig zoveel leuke kasten in alle kleuren, ontwerpen en maten. De kleur is voor mij al duidelijk, ik wil namelijk een witte kast. En het ontwerp heb ik ook al een idee over, sowieso een paar laden of kastjes die dicht zijn (zodat de troep wat opgeruimder staat) en het liefste nog een paar kastjes die open zijn of een glazen deur hebben. Laten we kijken naar de paar kasten die ik op dit moment op het oog heb...



Één van mijn favorieten is deze van Leen Bakker en kost €499,- deze heeft zowel gesloten als open kastjes en zelfs twee laadjes. Maar heel veel zal ik hier niet in kwijtkunnen dus er zou dan nog een extra kastje bij moeten.


Ikea heeft altijd goede kasten voor een goede prijs vind ik, zoals deze Birkeland voor €299,- Vooral het strakke design vind ik erg leuk! Helaas is deze kast niet hoog genoeg maar misschien kan er nog een vitrinekastje op.


Ikea again! Dit is ook een Birkeland maar deze is iets goedkoper (€229,-) en helaas nog wat kleiner dan de vorige. Iets te klein...


Deze kast is liefde vind ik! Ik kwam deze tegen in de winkel Rofra, een ontzettend leuke winkel met allerlei spulletjes in vooral Baroque stijl. Helaas is deze kast wel te groot en de prijs: €1350,- *slik* Veel te duur dus!

Bij de Kwantum had ik ook nog een leuke kast tegen (in dezelfde stijl als die van Leen Bakker) maar het lukt niet om het plaatje te kopiëren. Het is deze kast en ik vind 'm erg heel gaaf! Hij kost €500,- wat niet erg weinig is maar een goede prijs voor zo'n kast vind ik.

Welke kast vind jij dat ik moet nemen?



Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.