Heels and indians


Schoenen, schoenen en schoenen. Iets wat ik vroeger vervelend vond om te kopen, de maat was niet goed, de kleur was niet goed enzovoorts. Maar tegenwoordig ben ik helemaal gek van schoenen! Vooral van kijken naar die geweldige neon gekleurde of nude pumps of gewoon de schoenenkast van Dulce Candy. En ja, soms wil ik ze ook gewoon kopen! Zo heb ik op vakantie een paar Minnetonka's gekocht en hier in NL een paar zwarte enkellaarsjes met hak. Genoeg schoenen om te laten zien lijkt me :)




First, de bruine Minnetonka's, of zoals ik het vroeger noemde, indianenlaarsjes. Ik noemde ze zo door de franjes die er aan de bovenkant aan zitten. Deze laarsjes zag ik in een heel gaaf winkeltje in Amerika, een winkel waar ze vooral cowboy en indianen accessoires verkochten. En de Minnetonka's waren hier maar $49,95! Ze zijn wel echt natuurlijk, maar in Amerika zijn ze gewoon veel goedkoper. Hier in NL kosten ze rond de (schrik niet) €100,-!




Ja, ik heb eindelijk (zwarte) enkellaarsjes gekocht MET hak! Ik kwam deze gisteren tegen in de Van Haren toen ik en een paar vriendinnen besloten even impulsief te gaan shoppen (na de introductieactiviteit van school). Ik zag ze, ik pakte mijn maat, ik paste ze en ik rekende ze af. Uh ja, dit was ook een impulsieve aankoop! Maar aangezien jullie nog misschien weten hoe graag ik zulke schoenen wilde EN ze maar €19,90 kosten... De hak hoogte is trouwens 9,5 cm.

Met welke schoen(en) kom jij deze herfst/winter door?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.