Filmreview - Flipped

Ik heb voor de vakantie een paar films gedownload, om te kunnen kijken als ik even niks te doen heb. Deze film, genaamd Flipped, is nog vrij onbekend. Ik weet niet meer hoe ik op het idee ben gekomen om deze te downloaden, maar wat ben ik blij dat ik dat wel heb gedaan. Het is echt een hele luchtige romantische film, ik zat gewoon helemaal in het verhaal.

Het verhaal gaat over Juli Baker en Bryce Loski, twee tieners. Het begint bij Juli die als klein kind al verliefd wordt op Bryce, al sinds de eerste dag dat hij tegenover haar is komen wonen. Bryce ziet helemaal niks in haar. Zo’n zes jaar lang wordt hij ‘gestalkt’ door haar. Juli zelf is een erg apart meisje, die overal wel schoonheid in zit. Als Juli eindelijk afstand neemt van Bryce (nadat hij haar beledigt heeft), krijgt Bryce gevoelens voor haar. Nu kan je al verwachten dat het erg verwarrend en ongemakkelijk voor beiden is, want ze zijn allebei best gesloten tegen elkaar. Het verhaal wordt elke keer van twee kanten verteld (echt gesproken), die van Bryce en die van Juli. Zo krijg je de verwarrende gevoelens voor beide personen goed mee.


Zoals ik al een beetje duidelijk heb gemaakt; Deze film vond ik super! Het verhaal is erg mooi (en best origineel), het is allemaal prachtig geacteerd, er komen leuke karakters in voor en er hangt een hele tijd een fijne sfeer. Normaal kijk ik altijd naar hoe lang een film/serie nog duurt, maar deze was zo snel afgelopen naar mijn gevoel. Toch duurde de film gewoon 90 minuten. Je leeft ook alles zo goed mee, ik moest zelf bijna huilen om een boom. Ja echt, een boom! ;) Ik ben zelf normaal nooit echt fan van romantische films, maar deze draaide meer om ‘de weg ernaartoe’. Een aanrader in ieder geval!

Kende jij de film al?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.