eBay aanraders part 2

Een tijdje terug postte ik een artikel met vier leuke en/of betrouwbare eBay verkopers. Maar buiten die vier verkopers heb ik er nog een stuk of 20 opgeslagen die ik erg leuk vind. Daarom vond ik het hoog tijd om een deel twee te maken zodat jullie nog eens goed los kunnen gaan op eBay ;) *klik hier voor part 1*


De verkoper betterdeals255 is een heel betrouwbare verkoper. Zelf heb ik hier besteld en ben heel tevreden over alles. Deze verkoper verkoopt niet zoveel sieraden maar wel een paar leuke kettingen die maar tussen de $1 en $2 kosten.


De volgende verkoper, eachdesk, verkoopt vooral make-up en tools voor nail-art. Ik heb hier nog nooit besteld maar ben wel van plan om binnenkort het 88 warm palette aan te schaffen. En misschien wel bij deze verkoper aangezien 'ie een van de goedkoopste is hierin, niet te vergeten rekent deze verkoper ook geen verzendskosten!


Weer een sieradenverkoper! Gogo21shop verkoopt al hun sieraden aan minder dan $1 en afhankelijk van het gewicht (of grootte, volgens mij) komen er nog wat verzendskosten bij. Ik vind dat deze verkoper veel leuke kettingen, ringen en oorbellen verkoopt. De ringen zijn ook voor kleine vingers, erg fijn!


Dan heb ik ook nog een boel producten op m'n Watch List staan, zo kan je de producten gemakkelijk volgen. Ik volg onder andere de ketting met het klokje linksboven die maar $3,49 kost en zonder verzendskosten! Ook de olifant ketting rechtsboven kost maar $2,80 en is er ook nog met blauwe of witte diamantjes. De double finger ringen onder zijn wat duurder, namelijk $7,98 per stuk maar ze zijn mijn maat, en daar ben ik al heel blij mee!

Ken jij nog wat leuke eBay verkopers of producten?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.