Current love: yellow and turquoise

Jullie herinneren zich vast nog wel het Creative Me palette, een heel mooi palette met alleen maar felle kleuren. Ik heb dit palette al eerder gereviewd en heb er een aantal looks mee gemaakt. Maar het is moeilijk om er meer draagbare looks mee te maken, looks waarmee ik ook gewoon de deur uit ga. Nu het zomer is (zogenaamd zomer dan) wilde ik toch een vrolijke maar draagbare look te maken en de gele kleur uit het Creative Me palette leek me daar heel geschikt voor.


And yes it was! Gewoon simpel gecombineerd met een mat bruine kleur en een matte highlighter. Deze look is vooral mooi op een licht gebruinde huid, mijne was op deze foto's wel wat bruiner dan normaal (thank you, selftanner). Maar van mij mag dat huidje nog wel wat bruiner zodat deze look nog beter uitkomt!




Om de look nog iets meer pit te geven heb ik onder mijn ogen met turquoise een lijntje getrokken. De turquoise oogschaduw komt ook uit het Creative Me palette. De look heb ik verder afgemaakt met wat bruine oogschaduw als liner en bruin oogpotlood op de waterlijn en natuurlijk mascara.

Welke kleuren oogschaduw draag jij vaak in de zomer?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.