Chinese inspired red glitter nails

Het eerste wat mijn vader zei toen hij mijn nagels zag was: 'Het doet me wel heel erg aan China denken.' Ergens herkende ik het wel, de rode kleur met de (vooral) gouden glitters doet mij ook wel een China denken. En toen bedacht ik me dat ik nog een Chinese gelukshanger had en die matcht hier heel goed mee! Dus wel een beetje Chinese inspired, al had ik eerst m'n nagels gedaan en daarna dit alles had 'uitgevonden'. Ah ja, genoeg gepraat zo ;)

Ik heb één laagje nagellak op van Kiko in de kleur 238, Rosso Martha, een simpele rode kleur. Deze nagellak heb ik vorig jaar gekocht op Sicilië en is helaas niet in Nederland verkrijgbaar.

Toen de nagellak nog nat was heb ik er random wat glitters op 'gestrooid'. De glitters die ik gebruikt heb zijn van NYX, de glitter Mania's in de kleuren Gold en Apple.

Eigenlijk doet het me ook wel een beetje denken aan Kerst. Of aan andere feestdagen zoals Oud & Nieuw. Misschien dat ik tegen die tijd deze manicure nog eens doe!

Wat voor 'n nail-art doe jij wel eens?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.