Write it all down


Ken je dat? Je schrijft dingen die je niet mag vergeten op een los briefje en als je het na een paar uur (of paar dagen) weer nodig hebt ben je het briefje kwijt. Tot voor kort had ik hier ook last van, zo onthield ik toch nooit al die verjaardagen en afspraken? Toen ik Dajana zag met een boekje waarin ze vanalles opschreef, denk aan to-d0 lijstjes of wishlists, wist ik meteen dat ik ook zoiets moest beginnen. En toevallig had ik nog een leuk boekje in de kast liggen.


Dit schattige boekje met harde kaft heb ik een paar maanden terug gekocht bij de Tiger voor een paar euro. En sinds ik dit boekje ben begonnen schrijf ik er vanalles in. Vooral to-do lijstjes, zeker nu in de vakantie komen deze lijstjes goed van pas! Het leukste vind ik als ik iets van het lijstje kan afstrepen, ik krijg dan echt een gevoel van: ben ik daar ook weer vanaf!



Buiten to-do lijstjes schrijf ik er ook veel dingen in voor de site. Bijvoorbeeld welke artikelen ik nog moet fotograferen of idee├źn voor artikelen die ik dan later kan uitwerken.De foto's hierboven komen uit mijn boekje, links zie je o.a. mijn cijfers voor de proefwerkweek en rechts zie je een van mijn vele to-d0 lijstjes.
Mijn boekje is nog lang niet vol, maar dat gaan zeker komen! Het is namelijk zo handig: het stimuleert me om dingen sneller te doen en ik vergeet erdoor dingen minder snel.

Heb jij ook zo'n boekje? En lijkt het je handig?

Liefs Fleur


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.