Which flowerpower dress should I wear?

Aanstaande zaterdag heb ik een bruiloft van een kennis, superleuk natuurlijk! Ik vertrek woensdagmiddag met de auto naar Bosnië, daar vind de bruiloft ook plaats.
Maar ik heb een beetje een luxeprobleem, ik weet niet welke jurk ik moet dragen. Ik heb vier jurken uitgekozen die ik wel leuk vind om te dragen, alleen weet ik niet of ze allemaal wedding-proof zijn. Jullie hulp heb ik dus hard nodig, welke van deze vier bloemenjurkjes zal ik dragen? Het zijn trouwens heel toevallig allemaal bloemenjurkjes, ik heb nou eenmaal veel jurken met een bloemenpatroon. ;)

Hello morningface...
Links een jurkje van de H&M die je in mijn shoplog kon zien, rechts een jurkje die ik volgens mij jaren terug op de markt had gekocht. De minpuntjes van dezen vind ik dat het jurkje links mij een beetje bleek maakt en het jurkje rechts ietwat te kort is.

Dan links een jurk die ik een tijd terug van mijn moeder had gekregen, en rechts een jurkje die ik vorig jaar bij de H&M had besteld. De linkse jurk zit echt als een pyjama, de stof is zo zacht. En het jurkje rechts zit dan wat minder lekker, maar ik vind de kleuren zo leuk! ;)

Welk jurkje zou ik dragen? Of geen van deze, maar iets totaal anders?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.