Voorbereiden op volgend schooljaar


Voor de meeste van jullie zal het nu wel vakantie zijn, voor ons nu ook (nu echt officieel). Misschien is school dan het laatste waar je aan wilt denken maar school spookt wel door mijn hoofd. Volgend jaar ga ik (en Dajana ook) naar 4VWO, dit betekend dat we dit schooljaar een profiel hebben gekozen. En zo gaat iedereen uit de klas waarin we de afgelopen drie jaar hebben gezeten een andere kant op. Dat vind ik echt heel jammer want onze klas is zó hecht! Maarre, dat was eigenlijk niet waar ik het over wilde hebben vandaag, haha!


Bij een nieuw schooljaar hoort een nieuwe agenda. Een goede en leuke agenda is niet zo makkelijk te vinden. Er zijn een hoop leuke agenda's van wel oké kwaliteit maar die zijn zó duur! En met oké kwaliteit bedoel ik dat ze het ongeveer een half jaar volhouden. Daar gaat je vijftien euro... Dit jaar besloot ik daarom om voor een goedkoper alternatief te gaan, een agenda van de Hema. Helaas viel het assortiment daar ook tegen vond ik, maar er zat er eentje tussen die ik wel leuk vond zie de foto hierboven!


De voorkant vond ik sowieso erg leuk maar de binnenkant twijfelde ik over, die is namelijk gewoon zwart-wit. Maar voor €5,95 heb ik weinig te klagen eigenlijk, het is gewoon een prima agenda!

Heb jij al een agenda gekocht voor volgend schooljaar? Of wil je daar nog helemaal niet aan denken? ;)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.