P2 Charming Secret mascara


Deze mascara is echt huge, dat was mijn eerste indruk van de verpakking. Ook het paarse vond ik helemaal geweldig! Deze mascara zag ik als eerst op OohLaRouge, zij had er een review over geschreven en ze klonk er erg positief over.
Intussen gebruik ik de mascara al ruim een maand, en ik moet zeggen dat de mascara inderdaad erg fijn is. Het resultaat is niet erg groots, maar heel natuurlijk. Wat ik zelf juist het mooist vind.

Hierboven kun je goed zien hoe groot de mascara is. Iets groter dan mijn hand dus! Er zit zo'n 12 ml in de tube, dus dat is ook wat meer dan het gemiddelde. ;) De verpakking van de mascara is in ieder geval een pluspunt, ik vind het er heel leuk uitzien en het ligt wel lekker in de hand.

Het borsteltje is raar, of in ieder geval anders. Hij is gebogen, en aan beide kanten heb je 'haartjes'. Ik gebruik eigenlijk alleen de bovenste kant, die vind ik gewoon fijner. Maar wel leuk bedacht opzich..

Dan het resultaat! Boven heb ik niks op, in de tweede rij één laag mascara en in de derde rij twee lagen. Ik moet toegeven, je ziet niet héél veel verschil. Maar wat wil ik ook, mijn wimpers zijn zonder mascara al redelijk lang en zichtbaar. Ik heb wel een krultang gebruikt, anders zie je helemaal niks. ;)
Ik ben erg tevreden over deze mascara, hij geeft een mooi natuurlijk resultaat. Je moet bij deze mascara wel een beetje opletten met hoeveel je aanbrengt, want de ene keer zit er weer heel veel op het borsteltje. In het algemeen worden je wimpers 'zichtbaarder' en krijgen ze wat meer lengte, maar je moet deze mascara echt niet kopen als je van grote opvallende wimpers houdt.

De mascara kost rond de €2,79 bij de DM (Duitse drogisterij)

Heb jij al ervaring met de mascara's van P2?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.