Oh so sweet chocolate cake

Deze vakantie heb ik heel vaak niks te doen, vooral nu mijn ouders nog extra hard moeten werken. Het is echt puur de dagen aftellen tot wanneer ik een afspraak heb, of naar Bosnië ga. Nu heb ik dit artikel voorgeschreven, en ben ik al zo'n vier dagen in Bosnië. Dus nu heb ik er totaal geen last meer van. ;)
Maar wat ik dus o.a. heb gedaan om de tijd te doden is een taart gebakken, een héérlijke chocoladetaart! Dit recept voor 'zachte chocoladetaart' heb ik gezien bij Misslipgloss. Ik ga nou niet alles weer herhalen wat zij heeft geschreven, kijk bij haar maar hoe je het maakt. Het is echt heel simpel, en ze heeft alles erg goed uitgelegd.

Ik heb wel een paar plaatjes tussendoor geschoten, alleen om jullie te laten watertanden. ;)

De taart nog in vloeibare vorm, voordat het de oven ingaat. Op dit moment is de taart natuurlijk nog het allerlekkerst en zoetst.

De taart net uit de oven, op het eerste plaatje zie je nog hoe hij er in de oven uitziet. Hij blaast zich een beetje op en wordt bol. Hier is hij al wat ingezakt.

Hier is de taart afgekoeld en heb ik er wat cacoa poeder overheen gestrooid. Het bovenste laagje is lekker knapperig, love it!

En dan nog een plaatje om de inhoud te laten zien. Vanbinnen is de taart zo zacht en smeuïg, en van 'buiten' zit er een knapperig laagje op.

De taart was zooo lekker! De taart was ook op na één dagje, en we zijn maar me ze vieren in huis.

Bak jij wel eens (chocolade)taart?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.