NOTD - Holographic Purpleish

Vrijdag was mijn verjaardag, en die avond ook nog eens het schoolfeest (extra hard gefeest natuurlijk!). Ik vond dat mijn nagels er ook wel eens uit mochten schieten, dus het was de perfecte gelegenheid om 'hello holo' van Essence te gebruiken! Als basis gebruikte ik een licht paarsig kleurtje, '67C' van Manhattan.

Het holografische is mij verrassend genoeg goed gelukt om op de foto te krijgen, vooral op de eerste foto zie je het. Het effect is in het echt nog veel opvallender, maar je hebt wel een idee van hoe het eruit ziet. ;) Zonder zon (of felle lampen) lijken de glitters alleen zilver, wat ook mooi is hoor. Ik ben er in ieder geval weg van! Ik zie er alleen tegenop om het eraf te gaan halen..

Heb jij ook zo'n holografische (glitter)nagellak?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.