NOTD - Do(t) it like a diva

Pastelkleuren vind ik zo mooi, alleen draag ik ze niet zo vaak. Ze dekken vaak wat slechter, en meestal kleuren ze ook niet zo mooi bij mijn huid. Toch had ik laatst weer zin om mijn pastelroze China Glaze lakje op te doen, genaamd 'Something Sweet'. Op mijn ringvinger ging ik weer eens dotten, in andere pasteltinten! Het ziet er erg leuk uit en het is net even wat anders. Dus hierbij een Nails of the Day..

De lakjes die ik als dotten heb gebruikt zijn: Essence ..., Manhattan 67C en Catrice 530 up in the air.

Draag jij vaak pasteltinten?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.