My great birthday gifts

Ik heb mijn verjaardag dit jaar echt goed gevierd. Met kennis, op het schoolfeest, met vrienden, online.. ;) Nog nooit zo veel felicitaties gehad! Al was het allemaal gewoon een warming-up voor mijn volgende verjaardag, my sweet sixteen. Just kidding. ...or not?
Maar terug naar waar dit artikel echt over gaat; Mijn verjaardagscadeautjes. Dit jaar heb ik 'weinig' geld gekregen, maar veel cadeautjes. Thank god! Het klinkt misschien raar, maar geld heb ik genoeg. Ik ben echt slecht in uitgeven, altijd kijk ik naar de prijs. Dus om dingen te krijgen van anderen, die je zelf niet zou kopen om de prijs, is natuurlijk geweldig! ;) Genoeg getypt, kijk maar mee naar de cadeautjes..

Dit kreeg ik allemaal van mijn broer. We gingen samen de stad in en ik mocht voor €40 shoppen. Believe me, heaven! Ik koos een ketting van de Pieces (die ik al langer wou), een zonnebril van de H&M, een mini tasje van de Six en sandalen van de Accessorize.

Van Fleur kreeg ik echt vanalles, en ik ben overal zo blij mee! Die kettingen zijn echt geweldig, en de ring staat echt heel schattig. Maar ik ben vooral blij met de BBcream! :)

Van een andere vriendin kreeg ik een heel lief fotolijstje, dat had ik echt niet verwacht. Daarnaast kreeg ik nog een erg leuke ketting, ik kan niet genoeg uiltjessieraden hebben. Helaas is de sluiting kapot gegaan..

En van een kennis kreeg ik nog een leuk makeup tasje met een oogschaduw quatro van Essence en een lipstick van Maybelline. De kleur van de lipstick is echt heel mooi!

Had ik al eens gezegd dat ik super blij ben met mijn cadeautjes? Cuz I'm very happy! Ik heb ook lieve kaarten gekregen, en op de een of andere manier werd ik geassocieerd met een dik beest (zie de twee olifanten en de varken op de kaarten). Ah ik vind het best! ;)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.