Mijn lange kettingen - love them!

Ik had al eens eerder mijn sieraden stash laten zien (hier), maar inmiddels heb ik er heel wat nieuwe kettingen bij. En eigenlijk draag ik alleen nog lange kettingen. Dus, ik vond het wel weer eens leuk om ze te laten zien. Ik hou echt van ze. Zo'n lange ketting geeft net de finishing touch aan een outfit.

Oeps, de roze kleur hier vloekt een beetje met de roze kleur van het eerste plaatje. Excuse-moi!

De sieraden die je op het bovenste plaatje zijn de goudkleurige. V.l.n.r.: Twee kettingen aan één hanger (een envelopje en een zwaluw) van de Claires, een sleutelketting van de Pimkie die al helemaal verkleurd is, een grote uilenketting van Ebay en een 'love' ketting van de Pieces. Hiervan gebruik ik de laatste twee kettingen het meest.

Dit zijn dan mijn overige kettingen. V.l.n.r.: Een vogelketting van de Pieces, een 'nerd' ketting van Ebay, een uilenketting (cadeau) en nog een (licht goudkleurige) uilenkettinkje van de H&M. Ik draag al deze kettingen, met uitzondering van de laatste, best vaak. ;)
Wat voor sieraden draag jij het vaakst?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.