Mijn favoriete zomersnack

Zomer, daarbij denk je toch snel aan warm en vooral mooi weer. En dat is het op dit moment juist niet, helaas! Hier in Nijmegen beginnen vanaf vandaag de zomerfeesten, dat zijn feesten die in de stad worden gehouden en het heeft ook te maken met de 4 Daagse die maandag begint. Hoe het allemaal precies zit weet ik niet maar het is dan ieder geval heel gezellig in de stad! Helaas is wel bijna alles buiten in de openlucht, dus het hangt allemaal een beetje af van het weer. En zoals het er nu uitziet worden we vanavond nat geregend, helaas!
Gelukkig was het gisteren wel mooier weer, nog niet helemaal wat ik van de zomer zou verwachten maar het kwam in de buurt, het zonnetje scheen in ieder geval. En als het warm weer is vind ik het heerlijk om aarbeien te eten, het liefste met slagroom of ijs, echt heeeerlijk!


Dit was mijn tweede portie aardbeien met slagroom van gister, ik kon er geen genoeg van krijgen, haha! Hier heb ik over de slagroom nog wat (aardbeien)siroop gegoten om het nog iets meer smaak te geven. De reden waarom ik dit vooral in de zomer is omdat sowieso de aardbeien op hun best zijn in de zomer maar ook om het lekker verfrissend is, zeker als je er wat ijs bij neemt. Dus zolang er nog lekkere aardbeien liggen ga ik niet stoppen met dit te eten, haha!

Wat eet jij graag in de zomer?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.