MAC Semi Precious Golden Gaze


Na lange tijd heb ik er eindelijk weer een nieuwe MAC aanwist! Toen ik een paar dagen geleden in de MAC winkel in Knokke stond moest ik gewoon iets meenemen en het liefste iets uit de Semi Precious collectie. In de winkel heb ik alle oogschaduws, blushes, lipsticks, kortom alles, geswatched om te beslissen. Een MAC product is toch wel een hap uit mijn budget. De skin finishes zagen er allemaal erg goed uit maar €27,50 leek me net iets teveel. Ik besloot daarom voor een oogschaduw te gaan waar ik echt verliefd op werd zodra ik 'm geswachted had!


En dat was de kleur Golden Gaze, uit de Semi Precious collectie. Oké, deze oogschaduw kostte ook €20,- en dat is niet veel minder maar toch zeker zijn prijs waard! Toen ik de oogschaduw afrekende liep de verkoopster zelfs om de kassa heen om het te geven. Wow, dat ben ik niet gewend, haha! De oogschaduw komt in een doosje met de naam en ingrediënten erop. Het kartonnen doosje kan je ook weer inleveren voor de Back 2 MAC actie.


Ik was wel een beetje teleurgesteld dat deze LE geen aparte verpakkingen heeft. De verpakking van deze oogschaduw is dus gewoon zwart en simpel, zoals we van MAC gewend zijn. Hij klikt gemakkelijk open en dicht, het is een prima verpakking vind ik.


En dan de kleur, wauw! Een mooie combinatie van goud en zwart. Ik wilde graag een kleur die ik zowel voor rustigere looks als voor heftigere looks kon gebruiken. Voor dat geld mag dat wel. Het is een mineralized oogschaduw dus het pigment is ook super, alleen doordat het een mineralized oogschaduw is moet je wel oppassen met fall-out.


Swatches! De linkse foto is in het zonlicht en de rechtste (die helaas een beetje onscherp is) is in de schaduw genomen. En dan weer de linkse swatches op elke foto is droog en zonder basis en die rechts met basis, uh, volg je het nog? Je ziet in ieder geval dat het pigment super is!

Om alles nog wat beter te laten zien heb ik er een look mee gemaakt. Helaas verliezen de kleuren op deze foto hun pigment een beetje, ze worden een beetje dof. Maar gelukkig zie je nog wel duidelijk de goude shimmer in de crease zitten. Deze look vind ik nog iets te heftig voor naar school maar voor een feestje is 'ie wel erg leuk!

Wat vind jij van de MAC Semi Precious collectie? En heb je er misschien iets van?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.