A look in my suitcase

Gisteren vertrok ik dan naar Bosnië met de auto, en ik blijf daar zo'n 23 dagen. Nou vind ik mezelf, na 15 jaar minimaal twee keer keer per jaar naar Bosnië te hebben gereisd, wel een inpak expert. ;) Ik weet haast altijd precies genoeg mee te nemen en het lukt me meestal ook wel om goed in te schatten wat ik wel en niet moet inpakken. Meestal vergeet ik ook niks, gewoon helemaal niks. Dat is wel een schouderklopje waard hè? Hopelijk is dat dit keer weer het geval.
Nu we een kleinere auto hebben gekocht, moet ik mijn spullen ook weer beperken. Dit keer bij één kleine koffer. Dit lukt mij wel vrij makkelijk, ik zorg gewoon dat ik geen overbodige dingen meeneem. Ik neem vooral heel weinig make-up en verzorgingsproducten mee, niemand kijkt je daar raar aan als je geen make-up op hebt (eerder andersom op mijn leeftijd).

Mijn koffer(tje) leeg en vol. Ik heb mijn schoenen en verzorgingsproducten in een andere tas gedaan. Er paste helemaal niks meer bij..
Ik maak altijd stapeltjes, die uiteindelijk zo hoog worden dat ze omvallen. Het wordt ook altijd een chaos in mijn kamer, maar zo vergeet ik in ieder geval niet wat.
Dit zijn de nagelspulletjes die ik meeneem. Zes kleuren, één glitterlak, een basecoat, de express dry drops van Essence en een nagelvijl. Dit lijkt me wel genoeg toch?
Dan de sieraden, die was ik bijna vergeten in te pakken! Ik heb in totaal vijf kettingen mee (en heel wat elastiekjes). Ik gebruik niet zo vaak andere sieraden buiten kettingen. Oh en nu ik dit schrijf bedenk ik me net dat ik ben vergeten om mijn riemen ook in mijn koffer te zetten. *straks even doen*

Dan de weinige hoeveelheid aan make-up dat ik meeneem. Eigenlijk wilde ik alleen concealer, bb cream en een wimperkruller meenemen, maar ik moet er wel op en top uitzien voor de bruiloft. ;)
En dan nog een plaatje van wat ik in mijn tas heb zitten voor onderweg. O.a. een tijdschrift, een Hello Kitty bodysplash, deodorant, zonnebrillen, Carmex en oordopjes. Vooral de oordopjes mogen niet ontbreken!

Kan jij een beetje inpakken, of vergeet je altijd wel wat?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.