It's my bday + my new camera!

Wat is dit (school)jaar snel gegaan zeg, niet normaal. Ik kan me gewoon nog herinneren hoe ik vorig jaar, op dezelfde datum, een artikel zat te schrijven voor mijn 14de verjaardag. Maar ah, ik ben dus eindelijk 15! Eigenlijk voelde ik me al heel lang 15, gewoon omdat mijn beste vrienden al zo 'oud' zijn.. ;)

Mijn grootste cadeau wat ik (al) heb gekregen is een nieuwe camera. Mijn ouders hebben de Samsung ST61 voor mij gekocht, de camera heb ik wel zelf uitgekozen. Ik heb de camera nu al bijna één week, en ik ben er dol op! Hij is een stuk lastiger dan mijn oude camera, ik moet namelijk de functies de hele tijd wijzigen. Maar ik vind hem veel fijner, want de foto's zijn echt prachtig. De kleuren komen mooi overeen met hoe het echt is, hij stelt goed scherp, de functies zijn oneindig, de kwaliteit van het filmen is geweldig (HD!) en de batterij gaat lang mee. Met mijn vorige camera kon ik niet echt 'kunstzinnige' foto's maken, maar met deze lukt dat nog aardig. Kijk maar naar een paar van mijn zelfgemaakte foto's..


Kijk hoe mooi die kleuren zijn!
Nog niet de beste foto's, maar ik begin de fotografie-kriebels te krijgen. Elke keer als ik wat moois zie wil ik mijn camera erbij pakken. :) De camera heeft trouwens 12,2 megapixel, 4x optische zoom en kan full HD filmen. Voor de geïnteresseerden, hier vind je meer informatie. Ik heb de camera voor €81,75 kunnen bemachtigen bij de Kijkshop.

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.