I want... black ankle boots!


Toen ik eergisteren in de stad was zag ik in de Van Haren super leuke enkellaarsjes, met hak. Ik draag echt nooit hakken en kan er ook helemaal niet op lopen. Ik krijg een evenwichtsprobleem als ik ook maar op hakken probeer te lopen. Maar ik vind dat het tijd wordt om het eens te leren want ik loop altijd te kwijlen als ik van die mooie stiletto's zie! Om gelijk op hele hoge (open) pumps te gaan beginnen lijkt me niet zo'n strak idee, maar enkellaarsjes, met hak natuurlijk, zijn wel een goed begin denk ik.


Terug naar die enkellaarsjes van de Van Haren (op het plaatje hierboven). Ik vind ze echt perfect! Nou ja, qua uiterlijk dan. Ik heb nog geen kans gehad om ze te passen want de kleinste maat die ze in de winkel hadden was maat 40. En ik heb maat 37/38. No way dat ik daar dus in pas. Ook online is zowel maat 37 als maat 38 uitverkocht, helaas. Het meest geweldige aan deze enkellaarsjes vind ik de rode zolen à la Louboutins. En deze schoenen kosten maar €19,95, dat is nog eens een verschil met de minstens €400,- die je betaald voor een paar Louboutins pumps.


Na nog wat online te zoeken kwam ik veel meer leuke (vooral zwarte) enkellaarsjes tegen. Ik weet nu zeker dat ik zulke schoenen wil voor de herfst/winter. Bij de Dolcis had ik ook een leuk paar gezien maar die vond ik iets te duur voor wat ze waren. Ik ga in Amerika deze zomer eens kijken wat ze daar hebben, hopelijk vind ik er daar voor een zacht prijsje!

Wat vind jij enkellaarsjes met hakken? Heb jij misschien een paar of wil je er ook graag hebben?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.