Hoe moet ik deze broek combineren?

Een jaar geleden kocht ik op vakantie op Sicilië een grijs broekje van Benetton. Hij was toen in de sale voor €10 dus het was erg verleidelijk om 'm te kopen en dat was ook wat ik gedaan had. Maar nu, één jaar later, heb ik het broekje misschien twee keer gedragen. Ik weet gewoon niet hoe ik 'm moet combineren, want telkens vind ik het broekje gewoon niet charmant. Toch heb ik het broekje weer eens uit de kast getrokken en er wat setjes mee geprobeerd te maken.

Dit is het broekje, ik zou 'm beschrijven als luchtig en hij zit erg fijn. Het is een beetje een korte harembroek (ik ben trouwens niet zo'n fan van harembroeken). En op bovenstaande foto's kan je al mijn eerste dilemma's zien. Met of zonder riempje? Met of zonder panty?
Ik heb geprobeerd drie outfits samen te stellen en wil graag jullie mening hierover horen!

Outfit 1 - Leopard Studs. Een niet heel kleurrijke outfit geef ik toe, maar wel een tikje stoer vind ik. Het giletje komt ook van Benetton, het riempje van de H&M en de ketting heb ik gekocht op eBay.

Outfit 2 - Flowy Flowers. Deze outfit is overall heel luchtig en fijn voor in de zomer. Het bruine riempje vond ik eerst niet bij het broekje passen maar nu vind ik het wel erg leuk, het staat niet zo hard als de zwarte. Het witte blousje komt van de H&M, het topje van de New Yorker, riempje van de H&M (ik hou van die riempjes!) en de ketting heb ik gekocht bij de Pieces.

Outfit 3 - Casual Demin. De enige outfit waar ik geen riempje bij om heb gedaan en je ziet gelijk het verschil vind ik. De 'bovenkant' (het jasje en topje met print) is iets te 'zwaar' voor het luchtige van het broekje. Daardoor vind ik dat deze outfit een iets minder vlotte uitstraling heeft. Het jeansjasje is van Esprit, topje van H&M en de ketting van de Pieces.

Poll: Welke outfit vind jij het leukst?
Ik heb ook een poll gemaakt en zou het heel leuk vinden als jullie daar ook even op stemmen! Zo krijg ik makkelijke en overzichtje welke outfits van jullie een Yay en welke een Nay krijgen :) Dus, welke outfit vind jij het leukst?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.