Help me change my room!

Ik vind het leuk om soms mijn kamer wat te veranderen, niet alles in één keer omgooien maar af en toe iets veranderen. Dit keer is het behang aan de beurt! Mijn kamer is al zolang als ik me kan herinneren blauw met geel, één muur is blauw (een paar jaar terug geverfd) en twee muren zijn geel (behang dat er ruim tien jaar hangt). Het zijn de gele muren die ik graag anders wil hebben, ik wil die het liefste opnieuw behangen maar dan in een rustige kleur met een printje. Daarom ben ik eergisteren naar de Gamma en Praxis geweest om te kijken naar het behang. Het verbaasde me eigenlijk hoeveel ze hadden naar mijn zin! Ik heb wat samples meegenomen en wil graag jullie mening horen!

Nummer 1 en 2 zijn wel leuk vind ik, maar misschien iets te druk omdat de print erg naar voren 'steekt'. Dit behang voelt verder wat ruw aan, wat ik niet zo fijn vind.

Deze twee vind ik eigenlijk de leukste, maar ik ben bang dat de print té druk gaat worden als je de muren hier volledig mee gaat behangen. Nummer 3 is naar mijn mening ook wel heel wit...

Nummer 5 een 6 zijn wat rustiger maar daardoor niet minder mooi. Ik heb van deze alleen geen beeld hoe het eruit ziet op een hele muur.


Nummer 7 is één van de weinige met een beetje kleur erin, dat grijze patroontje is in het echt nog vier keer groter. Nummer 8 lijkt mat maar is met licht erop heel glanzend, misschien iets te glanzend (het laatste wat ik wil is verblind worden door mijn behang ;)

Zoals je ziet heeft elk behang z'n voor en nadelen. Ik neig toch het meeste naar 4 of 6, welke vind jij het mooiste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.