Collective Haul (Vans, Bijenkorf, Ebay etc.)


Ik was van plan deze haul te laten zien in een filmpje maar na bijna twee weken had ik 'm nog niet gefilmd *shame on me* dus heb ik besloten toch een foto shoplog te doen. Uitstellen is gewoon een slechte eigenschap van mij, haha! De afgelopen paar weken ben ik meerdere keren gaan shoppen zowel hier in Nijmegen als in Arnhem. Maar ook heb ik een aantal dingetjes online besteld op eBay waar ik super blij mee ben!


De aankoop waar ik het meest tevreden over ben zijn mijn nieuwe schoenen, namelijk deze Vans! Ik was al lang (denk maanden) op zoek naar dichte schoenen die gemakkelijk liepen maar vond ze steeds niet. Eigenlijk wilde ik geen Vans omdat al zoveel mensen ze hadden maar toen ik ze toch eens paste was ik verliefd, ze lopen echt heerlijk! Mijn Vans heb ik gekocht bij de Front Runner in Arnhem, in deze winkel was 25% korting op alles dus ze kostten nog iets meer dan €40.


Bij de Lady Sting, in Nijmegen, was er ook veel sale en omdat ik nog shirtjes zocht met korte mouwen nam ik deze twee van Sutherland mee voor €5 per stuk.


Normaal koop ik bij de Bijenkorf nooit kleren simpel weg omdat ik ze te duur vind. Maar nu was ook hier sale en zag ik een wijd wit shirt met tijgerprint hangen die nog maar €20 was. Hij is van het merk Modström en dit shirt kan je leuk combineren met bijvoorbeeld een safaribroek. De bloemetjes top rechts is van het merk Fishbone en heb ik gekocht bij de New Yorker voor €7,95.


In de Bijenkorf kwam ik ook deze leuke Coca Cola flesjes tegen ontworpen door Karl Lagerfeld. Helaas hadden ze er eentje niet meer maar dat maakte me niet zoveel uit. Het zijn gewoon leuke accessoires voor je kamer! Ze waren €1,95 per stuk.


Het is weer zomer dus de voeten mogen weer gezien worden. Dat betekend tijd om ze wat beter te verzorgen! Ik kocht bij de Bijenkorf een voetscrub en voetlotion van Freeman, in de sale voor €2,10 per stuk.


De Hello Kitty bodysplash in Mango kocht ik bij de H&M voor €1. De BBcream komt van eBay en wat $9,99 voor een tube van 25 ml. Als je een grotere versie koopt ben je goedkoper uit maar ik wilde graag deze van Skin 79 in een kleinere versie omdat het de eerste keer is dat ik BBccream probeer. Hier komt binnenkort nog een review over!


De oogschaduwpalettes van Sephora hebben jullie al langs zien komen hier op de site. Deze heeft mijn vader voor me meegebracht uit Milaan, klik hier voor de review van deze palettes. De nieuwe collectie van Catrice, Papagena, ligt hier nu ook in de winkel. Eerlijk gezegd vond ik de collectie niet zo denderend en nam alleen een witte eyeliner pencil mee voor €2,99.


Last but not least de sieraden! De ketting met een luipaardenkop kocht ik op eBay voor minder dan $2, koopje toch? De uilenketting heb ik gewonnen op Fanilla, de site van Marieke. De rest van de dingetjes kkomen van de Pieces, de haarbandjes waren samen €2,50 en het armbandje was €4,- in de sale.

Heb jij nog wat geshopt in de sale?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.