The beginning of a new race

Deze zin hoorde ik mijn alltime favorite rapper Lil Wayne zeggen in het liedje 'I'm into you'. De zin vond ik echt heel mooi, het blijft ook zo hangen in je hoofd. Het past ook wel bij mijn situatie.
  • Na drie jaar bij dezelfde geweldige mensen in de klas te hebben gezeten, splitsen we op. Ergens is dit wel heel moeilijk voor me, ik ken de mensen in de andere klassen niet (zo) goed. En de eerste indruk die ik heb van sommigen is ook niet echt geweldig. Maar ergens ben ik ook wel blij. Blij dat ik andere mensen ga ontmoeten. Van mijn vrienden nu weet ik echt bijna alles, ik ben ook wel benieuwd naar andere personen. Nieuwe verhalen. En school is eigenlijk de enige plek waar ik echt mensen kan ontmoeten, want in mijn wijk wil je gewoon geen mensen leren kennen en ik zit niet op een sport/vereniging. Nu ben ik nog meer uit mijn comfort zone gestapt en heb ik me (als enige uit de klas) aangemeld voor de activiteiten comité.
    Edit: Ik ben zojuist mijn klas te weten gekomen voor volgend jaar. En ik zit bij een groot deel van mijn oude klas en voor de rest allemaal mensen die ik (denk ik) wel mag. Ik heb zelfs hetzelfde rooster als Fleur, haha!
  • Naast het verlaten van mijn oude klas, heb ik natuurlijk ook een profiel gekozen. Ik ben echt heel benieuwd hoe de vierde eruit gaat zien voor mij, hopelijk word het een stuk leuker wat betreft de stof. Ik heb dit jaar nauwelijks interesse gehad in wat we moesten leren, het was gewoon zo oninteressant!
  • Ook ben ik eindelijk vijftien geworden, en kan ik dus een baantje nemen. Ik ga na de zomervakantie eens solliciteren, of een oppasbaantje zoeken. Ik doe het niet echt voor het geld, maar meer voor de werkervaring.
Al met al, ik heb er ergens wel zin in! Eerst nog even heerlijk genieten van de zomervakantie, maar laat de race, genaamd de bovenbouw, daarna maar beginnen! ;)

Begin jij na de zomervakantie (of op een ander tijdstip) aan een nieuwe race? Zo ja, welke?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.