Amerika Wishlist

Zoals jullie misschien al weten ga ik deze vakantie naar (de Westkust van) Amerika en ik ben van plan daar te shoppen. Goed te shoppen! Natuurlijk niet alleen maar shoppen, we gaan ook bijvoorbeeld parken bezoeken. Eindelijk kan ik die zomerkleren uit de kast trekken, terwijl hier in Nederland het weer er niet beter op lijkt te worden. Terug naar het shoppen, het leek me wel verstandig om van te voren een lijstje te maken met dingen die ik graag zou willen hebben. Zo is het straks makkelijker om te kiezen wat ik straks ga kopen op vakantie. Dus vandaag: mijn wishlist voor Amerika!

Dit is niet 'iets' wat ik wil, maar ik wil heel graag naar een Forever 21 winkel! Ik heb vaker op hun website gezeten en ik zie daar zoveel leuke dingen voor een goede prijs. Ik ben wel een beetje bang dat de Forever 21 overweldigend zal zijn, er bestaan daar namelijk zulke grote winkels van. Achja, ik weet bijna zeker dat ik hier zou kunnen slagen (met wat ik ook zoek).

Ik wil ook graag pumps, gewoon simpele pumps. Het liefst in een redelijk neutrale kleur zoals zwart, grijs of beige (love nude pumps!) en met een niet te hoge hak. Want ik kan niet op hakken lopen, helaas. Die links zijn wel een goede hoogte maar helaas zijn de pumps rechts veel te hoog, al vind ik ze wel heel leuk (ik spotte deze gorgeous pumps bij Lizzy).

Ja, daar zijn ze weer! Ik heb mijn zoektocht naar zwarte enkellaarsjes nog niet opgeven, dus deze zoektocht gaat in Amerika zeker verder! Ik heb besloten de enkellaarsjes van de Van Haren toch niet te bestellen omdat ik ze te hoog vind om er op te lopen, plus mijn moeder vond ze niks, haha! Nu heb de enkellaarsjes rechts (foto hierboven) op het oog van de Sacha, deze zijn wat lager en ook erg leuk.

Iets wat ik ook al langer wil is een clutch, en het liefste met een hengsel zodat ik 'm makkelijker kan dragen tijdens het uitgaan. Volgens mij vind ik wel een leuke clutch bij de Forever 21, dan zou twee vliegen in één slaan ;)

En we gaan verder met het beauty gerelateerde! Ik zoek nog steeds een écht goede oogschaduwbasis en het mag wel wat kosten. Ik twijfelde erg tussen de Too Faced Shadow Insurance en de Urban Decay Primer Potion. Nu denk ik dat ik voor de UDPP ga aangezien die nu ook in tube verkrijgbaar is, wat veel zuiniger werkt.

De nagellakjes van Forever 21 staan ook hoog op mijn wishlist, ik denk dat deze niet veel uitleg nodig hebben. Aren't they pretty?

Als je eenmaal begint aan MAC is er volgens mij geen weg meer terug, haha! Ik zou graag nog een item willen van de Semi Precious collectie, het liefste een lipstick of een skin finish. In Amerika zijn de producten ook nog wat goedkoper, heel verleidelijk!

Ga jij deze zomervakantie weg? En zo ja, waar naartoe? Of heb je misschien nog aanraders voor mij (dingen die bijv. alleen in Amerika te verkrijgen zijn)?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.